Meest gestelde vragen
Heb je vragen over onze service? Bekijk dan onze meest gestelde vragen en check of jouw vraag er tussenstaat. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op en we helpen je verder!
Hoe werkt onze service?
Over IIAV.nl
Waarom vergelijken bij IIAV.nl
Als je op zoek bent naar een specifiek product of zelfs nog niet eens weet waar je naar op zoek bent kan vergelijken bij IIAV.nl uitkomst bieden. Met onze handige vergelijkingstool kun je specifiek zoeken op producten die voldoen aan jouw criteria.
Vervolgens kun je per product inzien wat de specificaties, beoordelingen en prijzen van verschillende aanbieders zijn. Hierdoor zie je direct welke aanbieder de meest gunstige prijs hanteert waardoor je kunt besparen op de kosten.
Wat is ons verdienmodel?
IIAV.nl is een vergelijkingssite die je de mogelijkheid geeft om producten van andere aanbieders (webshops) met elkaar te vergelijken. Hierdoor kun jij als consument geld besparen door het product bij de goedkoopste aanbieder te kopen. Zodra jij via ons een product koopt bij één van de aanbieders ontvangen wij hier een commissie voor als beloning voor het doorsturen van een (nieuwe) klant.
Hoe weet ik zeker dat ik een eerlijke vergelijking kan maken?
Als je bij IIAV.nl gaat vergelijken kun je ervan uitgaan dat je altijd onafhankelijk een vergelijking maakt. Dit komt omdat wij geen overeenkomsten/afspraken hebben gemaakt met aanbieders (webshops) om ze als het ware boven andere aanbieders te stellen. Hierdoor krijg je altijd de daadwerkelijke prijs van een aanbieder te zien waardoor je een eerlijke vergelijking kunt maken.
Waarom kan ik producten niet rechtstreeks bestellen via de site?
IIAV.nl is een onafhankelijke vergelijkingssite die je de mogelijkheid geeft om jouw favoriete gadgets online te vergelijken. Dit betekent dat wij een tussenpartij zijn die je in staat stelt om de prijzen en beoordelingen van diverse webshops met elkaar te vergelijken. Zodra je een product hebt gevonden kun je deze, zoals je gewend bent, online bestellen bij de desbetreffende aanbieder.
Hoe werkt onze service precies en op wie is deze gericht?
Wij zijn een vergelijkingssite die consumenten de mogelijkheid bieden om verschillende producten onderling te vergelijken en vervolgens ook de prijzen bij verschillende aanbieders. Onze service is dus gericht op de consument die graag wil besparen op de kosten van een specifiek product. Daarbij zorgen wij ervoor dat alle informatie op onze website up-to-date blijft zodat je altijd een goede vergelijking kunt maken.
Is IIAV.nl verantwoordelijk voor de levering van producten?
Nee, IIAV.nl is niet verantwoordelijk voor het leveren van de producten die je bij ons kunt vergelijken. Zodra je een vergelijking hebt gemaakt en hebt besloten om het product te kopen bij één van de aangesloten aanbieders, zijn zij vanaf dat moment verantwoordelijk voor de levering van het product.
Wat te doen als een product niet goed is?
Producten retourneren
Wat kan ik doen als een product niet goed is?
Als een product, dat je via ons bij één van de aanbieders hebt gekocht, niet goed is of niet naar behoren functioneert, kun je dit via de desbetreffende verkoper retour sturen of omruilen.
Hoe lang heb ik de tijd om een product te retourneren?
Voor producten die je online koopt geldt altijd een ‘wettelijke bedenktijd’ van 14 dagen. Dit betekent dat je een product altijd binnen 14 dagen mag terugsturen naar de verkoper. De 14 dagen termijn gaat in vanaf het moment dat je het product ontvangt.
Waar moet ik een retour naartoe sturen en hoe werkt dat?
Als je een product retour wilt sturen dient deze altijd teruggestuurd te worden naar de verkoper waar je het product hebt gekocht. Volg in dat geval altijd de retourprocedure die vermeld staat op de website van de desbetreffende verkoper.
Zitten er kosten verbonden aan het retourneren van een product?
Afhankelijk van het retourbeleid van de verkoper (waar je het product hebt gekocht) kunnen er wel of geen kosten verbonden zitten aan het retourneren van een product. De kosten van het product zelf dienen binnen 30 dagen na retour ontvangst bij de verkoper teruggestort te worden.
Voor de verzendkosten kan de verkoper zelf bepalen of deze wel of niet worden vergoed. Dit moet echter wel duidelijk worden aangegeven alvorens je het product koopt. Let hier dus goed op voordat je een aankoop doet.
Is IIAV.nl verantwoordelijk voor retourneren?
Nee, IIAV.nl is op geen enkele manier verantwoordelijk voor het retourneren van producten. Ondanks dat we het heel vervelend vinden als een product niet goed is dien je hiervoor contact op te nemen met de verkoper waar je het product hebt gekocht.
Advies of hulp nodig?